Post by tecodepanel on Mar 6, 2022 11:57:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rescue Cut - Rope Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rescue Cut - Rope Puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka guld ▞▞▞
▞▞▞ Rescue Cut - Rope Puzzle 2022 version ▞▞▞
Vaay, waay, waaay för många annonser. Efter varje scenario dyker det upp en annons som gör all glädje i pussellösning frustrerande till den grad att jag avinstallerar spelet. Skulle vara ett bra spel om programmeraren inte var så angelägen om att få annonser in i spelet.
Det här spelet är ganska roligt, och slags beroendeframkallande eftersom nivåerna är snabba så du vill fortsätta spela men ADs! Annonserna på detta spel är löjliga! Du spelar 2 nivåer som knappt tar dig 10 sekunder att spela och måste sedan vänta i 30 sekunder så att annonsen blir klar innan du kan spela igen. Jag förstår behovet av annonser för dessa gratisspel men det här är förmodligen det värsta jag någonsin har hanterat. Funderar allvarligt på att ta bort spelet och skulle definitivt inte rekommendera det till någon.
Inte så illa för barn men inte också bra att rekommendera till unga nu för tiden. Ganska kul och utmanande. Även en stressavlastare för en tröttsam dag.
Bara.....helt för många annonser. Slutet av berättelsen. Du får ett tillägg efter var 1-2 steg, sedan för att låsa upp nya skinn...du måste titta på en annons för det. När du spenderar mer tid på att titta på annonser istället för att spela, dags att ringa tillbaka annonserna
Jag höll inte ut mer än 5 minuter när jag spelade detta på grund av den vansinniga mängden reklam!! I princip en annons efter varje nivå, nej tack, avinstallera
REKLAM REKLAM REKLAM
Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game Fritidsspill vlie
Det här är ett riktigt trevligt spel och temat är också bra, men jag skulle ha uppskattat om grafiken var något bättre, spelet hade ljud och nivåerna kommer inte att upprepas. Det största problemet är när nivåerna upprepas.
Efter 200:e nivån upprepas alla tidigare nivåer. Annonser är störande när du spelar online... Övervinns genom att stänga av internet. Bästa tidsdödaren dock... Kan lägga till fler unika nivåer för att förbättra spelet.
Det är jättebra spel
Den här appen ser ut som om den hade noll till väldigt lite ansträngning på den och det är i grunden ett klipp av repet. Bilden av ungen som dör av spikar, vapen, djur etc. Är högst olämpligt för små barn och kan uppröra någon som har varit i en dödssituation. Jag rekommenderar inte.
Jag gick igenom 20 nivåer, tittade på en annons efter varje nivå och använde aldrig min hjärna för att lösa några av dessa "pussel". Den mest komplicerade delen av den här appen är att hitta var X:et visas för att stänga annonsen.
Just SLICE THE ICE in this adorable physics-heavy puzzle adventure. ... “Компьютерная версия клона Cut the Rope в антураже Yeti Sports.
Clockwork Tales: Of Glass and Ink - Steam Community
Mycket fina pussel
Innan jag laddade ner det här spelet kollade jag bara recensionen, det fanns många dåliga efter att ha laddat ner det här spelet, det är ett bättre spel än andra. Jag älskar det här spelet mycket, det fanns väldigt enkla nivåer och bara några tillägg. Vi kan hoppa över de flesta tilläggen
När jag spelar så sparkar det mig ut om och om igen😢😠. Det fungerade för mig på en telefon men inte för min iPad. Några av de andra nivåerna ser ut som en äldre😠😧 ):
det är en fantastisk app som trots allt rekommenderar denna för folk som älskar pussel.
Det är ett mycket intelligent spel för att hjälpa din hjärna att växa, men om du har internet har det så många tillägg. Rekommenderat spel men stäng av wifi om du vill ha några annonser.
Superenkelt och blir tråkigt. Nivåerna ökar i "svårighetsgrad" men efter en punkt återvinner de bara nivåerna och du upprepar samma flera gånger. Yngre barn skulle förmodligen gilla det här spelet men annars är det tråkigt.
Zoo Rescue för Android - Ladda ner gratis - Anderbot
У вас должно быть устройство Android под управлением Android версии не ... Alien Shooter; Fantastisk Crime Strange Stickman Rope Vice Vegas
Riktigt bra spel men är på 174 och stänger av sig själv hela tiden!! Svårigheten är inte heller mycket svårare. Samlar mynt för ingenting
ladda ner Rescue Cut - Rope Puzzle apk senaste version av ITI inc. - snabbast - gratis - säkert för Android -enheter. Unik räddningspussel.
Fiiiiiiiiint!! 😄😄😇😇
För det första missar spelet mycket och får saker att flyga iväg, vilket kan döda mig. För det andra, vartannat spel, AD in yo face. Super inte coolt. För det tredje var spelet alldeles för lätt och blev aldrig en utmaning. För det fjärde, på nivå 150, finns det inte längre nya nivåer. Allt därifrån är upprepningar. Jag gillade spelet på firsy men det var för lätt hela tiden och de upprepade nivåerna var tråkiga.
Dessa utvecklare är alldeles för jävla giriga. Du spenderar mer tid på att titta på annonser än på att spela. Jag saknar de dagar då man bara kunde köpa ett spel. Detta skulle vara ett fantastiskt spel förutom att det är bortskämt av det faktum att du tittar på en annons var 5:e sekund.
Rescue Cut - Rope Puzzle Slagalice yiqy
Spelade i ca 2 minuter, tröttnade på reklam efter varannan nivå. Skulle vara bra annars.
Roligt spel men man spelar 2 level på 15 sek o sen 30sek reklam. Och reklam i spelet. Ett spel med mer reklam i har jag aldrig sett. Förstår att reklam betalar spelet men kom igen...
... Group Chats & Calls apk · ❤️Emoji keyboard - Cute Emoticons, GIF, Stickers apk · Lep's World apk · Rescue Cut - Rope Puzzle apk.
REPEATIV Jag är på nivå 205 och det verkar bara som om jag spelar samma nivå om och om igen. Det var kul men inte så mycket sedan jag insåg att det är precis vad jag håller på med
Det finns inget annat än annonser. Över halva tiden som jag ägnar åt att spela det här spelet väntar jag på att spelet ska avsluta annonsen. 2 svep på skärmen = 15 sekunders annonstid.
Det här är ett bra spel och grafiken är bra
Icgbm och andra sidan menyn Inka och flaska och jag uppskattar verkligen och värdesätter e-postadress och rt samma wrtuo e-post från min telefon är inte tillgänglig förrän åtminstone dyrt sätt jag ser re USA och Europa i detta e-postmeddelande är avsett för förseningen men och flaska vatten i framtiden av ogräs ur r avseende min nya e-post är avsedd endast för ett par minuter för att fylla i formuläret och flaska vatten och flaska 3 RS endast för användning förresten jag kan göra det för användning av detta mail till samma dag
Det är ett trevligt spel
Jag kan förstå annonser, men mängden annonser i det här spelet är överväldigande. Spelet är bra, underhållande för en bussresa eller något liknande, men en annons efter varje enskild nivå är bara för mycket. Ta bort.
Rescue Cut - Rope Puzzle Teka-teki gpfv
Rescue Cut - Rope Puzzle Slagalice yiqy
Beroende av spelet ... helt enkelt bra ... men efter nivå 400 tror jag att nivåerna upprepas om och om igen ... annars går det fantastiskt ...
Det här spelet är ett lat försök att slösa bort din tid och visa annonser så snabbt som möjligt. Spelet är inte utmanande eller innovativt. Spelet är som mest intressant när du avsiktligt dödar killen du ska rädda. Och detta kanske inte irriterar alla, men jag tycker att det är otroligt lat att designa och släppa ett spel utan musik eller ljudeffekter. Visar bara hur lite utvecklarna bryr sig om vad de gör, så länge de får betalt.